Uusia omakotitontteja jakoon Kotkassa
Kymenlaakson perhekeskusverkosto kerää jälleen yhdessä lahjoituksia vähävaraisille lapsiperheille
Elimäen, Jaalan ja Miehikkälän terveysasemien mahdollisista toiminnan muutoksista päätös syksyn aikana
Kouvolalainen Euroopan neuvoston kunta- ja aluehallintokongressin tasa-arvoasioiden edustajistoon
Vuoden 2024 positiivisin kotkalainen on valittu
Kaikilla ei ole kattoa pään päällä
Poliisi otti kiinni puukotuksesta epäillyn Kouvolassa
Yksikään neljästä siltakohteesta ei valmistunut sopimuksen mukaisessa ajassa – Kaakkois-Suomen Ely-keskus purkaa urakkasopimuksen Tehan Oy:n kanssa
Kotkan Suuri Tuntematon julkaisee uuden singlen
Paikallista terveydenhuoltoa suurella sydämellä!
Paikallista terveydenhuoltoa suurella sydämellä!
Monikanavaista mainontaa
Camini Oy tuo ammattitaitoa ja vuosikymmenien kokemuksen Kymenlaakson nuohous- ja ilmanvaihtoalalle
Lajityypillinen ruokinta – avain hevosen ja koiran hyvinvointiin
Myö välitetään sinusta - Sinun Tähden Hoivapalvelut tarjoaa tukea kaikille
Sosiaalihuollon asiakasneuvonnan chat-palvelun aukioloajat laajentuivat
Sosiaalihuollon asiakasneuvonnan chat-palvelu on laajentanut aukioloaikojaan palvellakseen asiakkaita entistä paremmin. Uudet aukioloajat ovat tiistaista torstaihin kello 10–15. Chat tarjoaa asiakkaille mahdollisuuden saada reaaliaikaista neuvontaa ja ohjausta sosiaalihuollon ammattilaisilta helposti ja nopeasti.
Chat-palvelu toimii puhelinpalvelun rinnalla vaihtoehtoisena yhteydenottokanavana niille henkilöille, jotka eivät syystä tai toisesta pysty tai halua hoitaa asioitaan puhelimessa. Asiointi onnistuu myös ilman tunnistautumista.
– Chatissä on helppo kysyä esimerkiksi hyvinvointialueen sosiaalihuollon palveluista ja niihin hakeutumisesta, hakulomakkeista, yhteystiedoista, yksityisistä palveluntuottajista sekä toimeentulotukeen liittyvistä kysymyksistä, kertoo Kymenlaakson hyvinvointialueen palveluesimies Mari Kinnunen tiedotteessa.
Sosiaalihuollon asiakasneuvonta neuvoo ja ohjaa työikäisten, toimeentulotuen, ikäihmisten, vammaispalvelujen sekä lasten ja perheiden sosiaalipalvelujen kysymyksissä. Asiakasneuvonnan ammattilaiset tavoittaa chatin lisäksi puhelimitse sekä Ratamokeskuksessa sijaitsevasta neuvontapisteestä.
(05) 210 4400
PL 238, 48101 Kotka
Kymenlaaksonkatu 10, 48100 Kotka (avoinna sopimuksen mukaan)
myynti@pkank.fi
aineistot@pkank.fi
toimitus@pkank.fi
etunimi.sukunimi@pkank.fi
Teija Piipari
Sivustomme käyttää evästeitä.