Pyhtään kirjastossa pääsee nojatuolimatkalle tämän päivän Kuubaan
Tarkastuslaskenta muutti perussuomalaisten järjestystä Pyhtäällä
Kymi Sinfonietta on aloittanut muutosneuvottelut
OP Kaakkois-Suomen 200 000 euron lahjoitus kiinnosti paikallisia yhdistyksiä
Xamk tarjoaa korkeakouluopintoihin valmentavaa verkkokoulutusta maahanmuuttaneille
Kymenlaakson hyvinvointialueen viime vuoden tulos ennakoitua parempi – samalla kumulatiivinen alijäämä kasvoi
Koiratreffit tuo karvakuonot Karhulan torille
Kymenlaakson vuoden kylä ja maaseututoimijat on valittu
Kotkassa nyt täysi määrä sähköbusseja
Sopeuttaminen tuottaa tulosta Kouvolassa
Kiinteistöillä elinvoimaa Kotkaan
Arjan voitto nivelrikosta
Paikallista terveydenhuoltoa suurella sydämellä!
Monikanavaista mainontaa
Camini Oy tuo ammattitaitoa ja vuosikymmenien kokemuksen Kymenlaakson nuohous- ja ilmanvaihtoalalle
Pikaneuvonta ja ajanvaraus käyttöön Nordean Kotkan ja Kouvolan konttoreissa
Nordea laajentaa asiakkaiden mahdollisuuksia asioida konttorissa. Koronaviruspandemian aikana käyttöön otettu mahdollisuus ajanvaraukseen jatkuu ja lisäksi käyttöön otetaan kahtena päivänä viikossa palveleva pikaneuvonta, jossa on mahdollisuus hoitaa nopeita pankkiasioita ilman ajanvarausta.
Koronaviruspandemia on entisestään muuttanut asiakkaiden tapoja hoitaa pankkiasioitaan. Yhä useampi haluaa hoitaa pankkiasiansa etäyhteyksien välityksellä ja välttää fyysistä asiointia konttorissa.
– Koronaviruspandemian aikana käytössä ollut ajanvaraus pankkiin on saanut asiakkailta hyvää palautetta. Yhä useampi on löytänyt myös asiointia nopeuttavat ja sujuvoittavat etäpalvelut. Tavoitteena on palvella asiakkaita mahdollisimman sujuvasti ja monipuolisesti jonottamatta ja tarjota heille vaihtoehtoja, joista voivat valita itselleen sopivimman tavan asioida turvallisesti, Nordean Kotkan asuntorahoitus- ja päivittäispalvelujohtaja Anne Pekkanen kertoo.
Nordea palvelee Kotkassa ja Kouvolassa asiakkaitaan jatkossa konttorissa ilman ajanvarausta tiistaisin ja torstaisin kello 10–16.30. Ilman ajanvarausta pankissa voi hoitaa nopeita pankkiasioita, muun muassa laskujen maksamiseen ja tunnistautumiseen liittyviä asioita. Näinä aikoina myös esimerkiksi kortin nouto ja uuden tilaaminen on mahdollista.
– Ajanvarauksella konttoreissa voi jatkossa asioida keskiviikkoisin ja perjantaisin kello 10–16.30. Ajanvarauksella konttorissa voi hoitaa asioita, joiden hoitaminen etäpalveluissa tai itsepalvelukanavissa ei ole asiakkaalle mahdollista. Tällaisia ovat mm. kuolinpesien asiat, tallelokerosopimuksiin liittyvät asiat, asiakirjojen toimitukset sekä e-palveluihin liittyvät asiat. Ajanvarauksen voi tehdä Nordean asiakaspalvelussa, tarkentaa Pekkanen.
(05) 210 4400
PL 238, 48101 Kotka
Kymenlaaksonkatu 10, 48100 Kotka (avoinna sopimuksen mukaan)
myynti@pkank.fi
aineistot@pkank.fi
toimitus@pkank.fi
etunimi.sukunimi@pkank.fi
Teija Piipari
Sivustomme käyttää evästeitä.