Miten korjata, mitä ja miksi ylläpitää
Poliisi on ottanut kiinni koulu-uhkauksesta epäillyn henkilön Kouvolassa
Mielipide: Kulttuuriala on arvonsa ansainnut
Kouvolan tanssiopiston Pouta-ryhmä voitokas koreografiakilpailussa Kuopiossa
Poliisi tutkii Kouvolan keskustan kouluihin kohdistunutta uhkausta – koulujen toiminta jatkuu normaalisti
Renkaan savu täyttää Kotkan Kantasataman
Kolme kouvolalaista ja Kuusankosken seurakunnan kanttori kisaavat Voice of Finlandissa
Kotkassa on jälleen Rakkausviikko
”Ihminen ei jaksa ilman kulttuuria”
Elvis Presley 90 vuotta – Juhlaohjelma RadioSE-kanavalla
Kiinteistöillä elinvoimaa Kotkaan
Arjan voitto nivelrikosta
Paikallista terveydenhuoltoa suurella sydämellä!
Monikanavaista mainontaa
Camini Oy tuo ammattitaitoa ja vuosikymmenien kokemuksen Kymenlaakson nuohous- ja ilmanvaihtoalalle
Oma Kymenlaakso-palvelu sai hyvän startin
Kymenlaakson hyvinvointialueen uusi digitaalinen asiointipalvelu, Oma Kymenlaakso, on otettu käyttöön ilahduttavan nopeasti ja sujuvasti, kerrotaan hyvinvointialueen tiedotteessa.
Palvelu avautui tiistaina 14. tammikuuta. Torstai-iltaan mennessä, eli kolmen ensimmäisen päivän aikana, Oma Kymenlaaksoon on kirjauduttu lähes 10 000 kertaa ja noin 800 asiakasta on jo saanut apua terveyshuoliinsa. Sovelluskauppojen tietojen mukaan Oma Kymenlaakso -palvelu on ladattu kaikkiaan lähes 5400 kertaa.
Eniten palvelussa on käytetty uutta terveysasemien chat-kanavaa. Myös suun terveydenhuollon ja neuvolan asiointikanavissa on käyty paljon keskusteluja. Odotusajat chatissa ovat vilkkaasta asioinnista huolimatta pysyneet lyhyinä, pääasiassa muutamissa minuuteissa. Chattien lisäksi asiakkaat ovat käyneet videovastaanotoilla ja käyttöä on ollut myös palvelusta löytyvälle muulle sisällölle kuten avoimille hoitopoluille.
Teknisesti Oma Kymenlaakso -palvelu on toiminut ilman suurempia ongelmia sekä ammattilaisten että asiakkaiden näkökulmasta. Käyttöönotossa esiin nousseita vähäisiä muutostarpeita viedään tuotantoon seuraavien päivien aikana.
Hyvinvointialueella ollaan tyytyväisiä Oma Kymenlaakso -palvelun vastaanottoon, joka osoittaa digitaalisten palvelujen kysynnän ja tarpeellisuuden. Lisää palveluja Oma Kymenlaaksoon on jo rakenteilla. Alkukeväästä palveluun lisätään tiedot ajanvarauksista ja laboratoriokokeiden tuloksista.
Mobiilisovelluksella ja verkkoselaimessa käytettävä Oma Kymenlaakso kokoaa hyvinvointialueen digitaaliset palvelut kymenlaaksolaisten käyttöön. Oma Kymenlaakso -palvelun voi ladata sovelluskaupasta tai käyttää palvelua verkkoselaimella osoitteessa omakymenlaakso.fi.
(05) 210 4400
PL 238, 48101 Kotka
Kymenlaaksonkatu 10, 48100 Kotka (avoinna sopimuksen mukaan)
myynti@pkank.fi
aineistot@pkank.fi
toimitus@pkank.fi
etunimi.sukunimi@pkank.fi
Teija Piipari
Sivustomme käyttää evästeitä.